Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Nowy Żmigród
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
Znajdujesz się w: strona główna  / MENU GŁÓWNE  / Organy  / Obsługa Rady Gminy i sekretariatu
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Obsługa Rady Gminy i sekretariatu Obsługa Rady Gminy i sekretariatu


II piętro - pokój 19
inspektor - Eleonora Siwińska
telefon - 44-15-605, wewn.11
załatwia sprawy:

  • koordynowanie spraw dotyczących technicznego przygotowania materiałów sesyjnych, w tym projektów uchwał Rady, kompletowanie tych materiałów, powiadamianie o zwołaniu sesji, jej obsługa, przekazywanie uchwał do realizacji,

  • współdziałanie z Radnymi w zakresie spraw wynikających z ustawy samorządowej m.in. utrzymanie więzi radnych z wyborcami, przygotowanie materiałów na posiedzenia Komisji Rady, powiadamianie o zwołaniu posiedzenia,

  • prowadzenie rejestru skarg, wniosków i listów kierowanych do Rady lub Przewodniczącego Rady,

  • prowadzenie rejestru i zbioru uchwał,

  • prowadzenie rejestru interpelacji i wniosków radnych oraz wniosków i opinii komisji a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,

  • prowadzenie ewidencji radnych oraz ewidencji ich udziału w pracach Rady,

  • pomoc przy organizowaniu wyborów:

  1. prezydenckich,

  2. do Sejmu i Senatu,

  3. Rady Gminy,

  4. na ławników do sądów i do innych organów w ramach upoważnień ustawowych,

  • zapewnienie obsługi i udzielanie pomocy przy prowadzeniu konsultacji społecznych, referendum oraz tworzeniu jednostek pomocniczych Rady w ramach określonych przepisami szczególnymi,

  • obsługa sekretariatu,

  • prowadzenie listy obecności,

  • łączenie rozmów telefonicznych,

  • przyjmowanie i nadawanie faxów,

  • przyjmowanie i rejestrowanie poczty przychodzącej,

  • wysyłanie przesyłek listowych,

  • prowadzenie rejestru delegacji służbowych,

  • informowanie obywateli w sprawach załatwianych przez Urząd, oraz kierowanie ich do poszczególnych pracowników.



data wytworzenia2014-01-01
data udostępnienia2014-01-01
sporządzone przez
opublikowane przezŁukasz Czekaj
ilość odwiedzin4994
rejestr zmianzobacz »
Urząd Gminy Nowy Żmigród, ul. Mickiewicza 2, 38-230 Nowy Żmigród, tel.: 13 441 56 05, fax: 13 44 826 37, gmina@nowyzmigrod.eu, www.nowyzmigrod.eu
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@