Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Nowy Żmigród
Menu góra
Strona startowa Ochrona Środowiska Decyzje środowiskowe Obwieszczenia i zawiadomienia w sparwach ochrony środowiska.
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Obwieszczenie o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko - Obwieszczenia i zawiadomienia w sparwach ochrony środowiska., menu 100, artykuł 1350 - BIP - Urząd Gminy Nowy Żmigród”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Obwieszczenia i zawiadomienia w sparwach ochrony środowiska.

Obwieszczenie o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko

IOŚ.6220.1.2013                                                                                                                                  Nowy Żmigród, 2016-03-08

 

O B W I E S Z C Z E N I E

 

Działając na podstawie art. 33, art. 34 w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia  3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U.  z 2013 r. poz. 1235) Wójt Gminy Nowy Żmigród

 

PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

 

informację o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko polegającego na „Budowie dwóch elektrowni wiatrowych o łącznej maksymalnej mocy 1700kW zlokalizowanych w miejscowości Nowy Żmigród”, położonego na działkach o nr ewidencyjnych 324, 325/1, 325/2, 326, 494, 495, 489, 490, 491, 492, obr. 0014-Nowy Żmigród gm. Nowy Żmigród, pow. Jasielski.

 

Postępowanie administracyjne zostało wszczęte na wniosek złożony w dniu 10.01.2013 r. przez Inwestora PHU „EKOMAX” Kotulak Jerzy ul. Hankówka 28, 38-200 Jasło. Organem administracji właściwym do wydania decyzji w tej sprawie jest Wójt Gminy Nowy Żmigród, zaś organami biorącymi udział w ocenie oddziaływania na środowisko, właściwymi do wydania opinii i dokonania uzgodnienia są Podkarpacki Powiatowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny w Rzeszowie oraz Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Rzeszowie.

Uwagi i wnioski należy składać w terminie 21 dni od dnia podania do publicznej wiadomości tj. w dniach od 18 marca 2016 r. do dnia 7 kwietnia 2016 r.

Złożone wnioski i uwagi zostaną rozpatrzone przez Wójta Gminy Nowy Żmigród przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację w/w przedsięwzięcia.

Jednocześnie zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy tj.:

- wnioskiem o wydanie decyzji wraz z wymaganymi załącznikami,

- opinią sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Jaśle  (sygn. PSNZ.465-1/13) odnośnie potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz określającą zakres raportu o oddziaływaniu na środowisko,

- opinią Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie (sygn. WOOŚ.4240.4.2.2013.AT-5), w którym wyraził opinię, że dla planowanego przedsięwzięcia istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz określił zakres raportu o oddziaływaniu na środowisko,

- postanowieniem Wójta Gminy Nowy Żmigród o obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz określeniu zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko planowanego przedsięwzięcia,

- opinią sanitarną Podkarpackiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Rzeszowie,

- raportami o oddziaływaniu w/w przedsięwzięcia na środowisko.

Zgodnie z art. 33 ust. 2 w/w ustawy do niezbędnej dokumentacji sprawy, należą:

1)   wniosek o wydanie decyzji wraz z wymaganymi załącznikami;

2)   wymagane przez przepisy:

a)  postanowienia organu właściwego do wydania decyzji,

b)  stanowiska innych organów, jeżeli stanowiska są dostępne w terminie składania uwag i wniosków.

Z w/w dokumentami można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Nowym Żmigrodzie przy ul. Mickiewicza 2, 38-230 Nowy Żmigród, Referacie Infrastruktury i Ochrony Środowiska  (II piętro,  pok. nr 23) w poniedziałek, wtorek, czwartek w godz. od 730 do 1530, środę w godz. od 730 do 1700, piątek w godz. 730 do 1400.

 

Zgodnie z art. 29 w/w ustawy informuję, że każdy ma prawo do składania uwag i wniosków w prowadzonym postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone m.in.:

- w formie pisemnej - w Sekretariacie Urzędu Gminy w Nowym Żmigrodzie przy ul. Mickiewicza 2, 38-230 Nowy Żmigród  (II piętro, pok. 19),

- za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: gmina@nowyzmigrod.eu.

Organem właściwym do rozpatrzenia złożonych  uwag i wniosków jest Wójt Gminy Nowy Żmigród.

 

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie:

- na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Nowym Żmigrodzie,

- na stronie internetowej Urzędu Gminy w Nowym Żmigrodzie www.nowyzmigrod.eu,

- na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Nowym Żmigrodzie  nowyzmigrod.biuletyn.net

- na tablicach ogłoszeń w pobliżu miejsca realizacji przedsięwzięcia.

 

Metryka

sporządzono
2016-03-08 przez Budnik Barbara
udostępniono
2016-03-08 00:00 przez Barbara Budnik
zmodyfikowano
2016-03-09 15:52 przez Budnik Barbara
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
665
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.