Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Nowy Żmigród
Menu góra
Strona startowa Zamówienia Publiczne Archiwum zamówień publicznych ROK 2015
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących przy szkołach podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Nowy Żmigród - ROK 2015, menu 307, artykuł 835 - BIP - Urząd Gminy Nowy Żmigród”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

ROK 2015

Modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących przy szkołach podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Nowy Żmigród

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.nowyzmigrod.biuletyn.net


Nowy Żmigród: Modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących przy szkołach podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Nowy Żmigród
Numer ogłoszenia: 65255 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Żmigród, ul. Mickiewicza 2, 38-230 Nowy Żmigród, woj. podkarpackie, tel. 013 4415605, faks 013 4415605 w. 37.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyzmigrod.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących przy szkołach podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Nowy Żmigród.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących przy szkołach podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Nowy Żmigród - Szkole Podstawowej Makowiska - Szkole Podstawowej Stary Żmigród - Szkoła Podstawowa Nienaszów - Szkoła Podstawowa Łysa Góra - Szkoła Podstawowa Kąty - Szkoła Podstawowa Łężyny - Szkoła Podstawowa Desznica - Niepubliczna Szkoła Podstawowa Skalnik Zamówienie obejmuje również: usługę transportu do siedziby poszczególnych użytkowników..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-7, 44.41.10.00-4, 44.41.13.00-7, 39.51.40.00-8, 39.70.00.00-9, 39.22.00.00-0, 48.19.00.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 45.31.00.00-3, 45.32.40.00-4, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.42.11.34-2, 45.23.30.00-9, 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9, 45.11.27.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium dla każdej z części na którą składa ofertę w wysokości; Część I Organizacja placów zabaw wadium w wysokości 2.000,00 PLN ( słownie: dwa tysiące złotych ) Część II Dostosowanie pomieszczeń wadium w wysokości 1.000,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc złotych ) Część III Zakup wyposażenia wadium w wysokości 3.000,00 PLN ( słownie: trzy tysiące złotych ) Część IV Zakup wyposażenia, sprzęt audiowizualny i ICT wadium w wysokości 1.500,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej do oferty dołączyć należy Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę: - Część I - organizacja placów zabaw - 200.000,00 - Cześć II - dostosowanie pomieszczeń - 70.000,00 - Część II - Zakup wyposażenia - 200.000,00 - Część IV - Zakup wyposażenia - sprzęt audiowizualny i ICT - 130.000,00

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty wraz z załącznikami według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do specyfikacji. 2.Dowód wniesienia wadium. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopi ę lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika - wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum. 4.W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony zakres rzeczowy części zamówienia (czynności, dostaw) przewidywanych do realizacji przez podwykonawcę(ów), wraz z fakultatywnym (nieobowiązkowym) podaniem ich nazw(firm),adresu i telefonu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zamian zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: - zmiany terminu wykonania prac w przypadku: - zatrzymania robót przez urzędy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, skutkujące przedłużeniem okresu realizacji umowy o okres zatrzymania robót, - temperatur otoczenia nie pozwalających na zachowanie parametrów technologicznych i jakościowych realizowanych robót. Podstawą żądania przedłużenia terminu umownego jest przerwanie robót przez Zamawiającego, wystąpienia siły wyższej jak również wyjątkowo niepomyślnych warunków pogodowych i wystąpienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu zamówienia, bez możliwości usunięcia lub likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń. Warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia jest stwierdzenie przez Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy, konieczności zmiany terminu umownego, - przedłużającego się postępowania przetargowego, spowodowane m. in. Wniesieniem odwołania, przedłużeniem terminu związania ofertą (o ilość dni opóźnienia w stosunku do pierwotnego ustalonego czasu związania ofertą; - opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy; - opóźnienia Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych; - zawieszenia lub przerwania robót przez Zamawiającego; - wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn za które nie odpowiada Wykonawca; - wystąpienia innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca; - zmiana zakresu lub rezygnacja z zakresu prac powierzonych podwykonawcom - wskazanym w ofercie - zmiany osób biorących udział w wykonaniu niniejszego zamówienia (a imiennie wskazanych w umowie), która może nastąpić za zgodą Zamawiającego, na pisemny wniosek Wykonawcy lub na żądanie Zamawiającego, wskazujący powody i konieczność dokonania takiej zmiany, a przedstawiony do zmiany we wniosku kandydat na to stanowisko musi spełniać odpowiednio warunki udziału w niniejszym postępowaniu, - gdy zaistnieje konieczność wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia, - okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej; - zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; - wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału); - wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe; - wystąpienie konieczności wykonania robót zamiennych;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowyzmigrod.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Żmigród ul.Mickiewicza 2, 38-230 Nowy Żmigród pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowy Żmigród ul.Mickiewicza 2, 38-230 Nowy Żmigród pokój nr 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX-Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 -Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących przy szkołach podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Nowy Żmigród- Organizacja placów zabaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących przy szkołach podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Nowy Żmigród- Organizacja placów zabaw - dostawa zestawów zabawowych wraz z montażem - wykonanie obrzeży i nawierzchni bezpiecznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9, 45.11.27.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 95
      • 2. Termin realizacji - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących przy szkołach podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Nowy Żmigród- Dostosowanie pomieszczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących przy szkołach podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Nowy Żmigród - Dostosowanie pomieszczeń - roboty remontowo budowlane w sanitariatach - zakup wyposażenia, dostosowanie sanitariatów dla potrzeb dzieci, - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi - dostawa i montaż rolet okiennych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.32.40.00-4, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.42.11.34-2, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 95
      • 2. Termin wykonania - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących przy szkołach podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Nowy Żmigród- Zakup wyposażenia: -artykuły plastyczne, -zabawki i pomoce dydaktyczne -wyposażenie wypoczynkowe, -wyposażenie do utrzymania czystości -zakup wyposażenia kuchni -zakup mebli i wyposażenia pomieszczeń, -zakup mebli do szatni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących przy szkołach podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Nowy Żmigród- Zakup wyposażenia: -artykuły plastyczne, -zabawki i pomoce dydaktyczne -wyposażenie wypoczynkowe, -wyposażenie do utrzymania czystości - zakup wyposażenia kuchni -zakup mebli i wyposażenia pomieszczeń, -zakup mebli do szatni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-7, 44.41.10.00-4, 44.41.13.00-7, 44.41.17.10-4, 44.41.17.40-3, 39.51.40.00-8, 39.70.00.00-9, 39.22.00.00-0, 39.22.10.00-7, 39.22.11.10-1, 39.15.00.00-8, 39.16.10.00-8, 39.51.54.00-9, 39.53.14.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 95
      • 2. Termin wykonania - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących przy szkołach podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Nowy Żmigród- Zakup wyposażenia,sprzęt audiowizualny i ICT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących przy szkołach podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Nowy Żmigród- Zakup wyposażenia,sprzęt audiowizualny i ICT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 30.23.60.00-2, 30.19.00.00-7, 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
      • 1. Cena - 95
      • 2. Termin wykonania - 5

 Załączniki 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 

DOKUMENTACJA – PLACE  ZABAW – CZĘŚĆ  I 

Projekt  Budowlano –Wykonawczy  - załącznik nr  7.1.

Przedmiar  robót  place zabaw – załącznik nr 7.2.

Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót  - place zabaw – załącznik nr  7.3.

Zgłoszenie – place  zabaw – załącznik  nr  7.4.

DOKUMENTACJA  - DOSTOSOWANIE   POMIESZCZEŃ   CZĘŚĆ II

Przedmiar  robót  dostosowanie pomieszczeń – ŚRODKI  POKL  - załącznik  nr  8.1.

Przedmiar  robót  dostosowanie pomieszczeń – ŚRODKI  WŁASNE   - załącznik  nr  8.2.

Zgłoszenia  i odpowiedzi  dostosowanie pomieszczeń  - załącznik nr  8.3.

OPIS   PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA  CZĘŚĆ III  i  IV

Opis przedmiotu zamówienia  Szkoła Podstawowa Makowiska – załącznik  nr  9.1.

 Opis przedmiotu zamówienia  Szkoła Podstawowa Stary Żmigród – załącznik  nr  9.2.

Opis przedmiotu zamówienia  Szkoła Podstawowa Nienaszów  – załącznik  nr  9.3.

Opis przedmiotu zamówienia  Szkoła Podstawowa Łysa Góra  – załącznik  nr  9.4.

Opis przedmiotu zamówienia  Szkoła Podstawowa Kąty  – załącznik  nr  9.5.

 Opis przedmiotu zamówienia  Szkoła Podstawowa Desznica  – załącznik  nr  9.6.

Opis przedmiotu zamówienia  Szkoła Podstawowa Łężyny  – załącznik  nr  9.7.

Opis przedmiotu zamówienia  Niepubliczna  Szkoła Podstawowa Skalnik – załącznik  nr 9.8 

Rysunek okna Nienaszów 

Pytania 1 

Pytania 2 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty 

Metryka

sporządzono
2015-05-07 przez Sudyka Sylwia
udostępniono
2015-05-07 00:00 przez Sylwia Sudyka
zmodyfikowano
2015-06-01 14:25 przez Sudyka Sylwia
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
1376
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.