Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Nowy Żmigród
Menu góra
Strona startowa Zamówienia Publiczne Archiwum zamówień publicznych ROK 2014
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Budowa linii napowietrzno - kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Nowy Żmigród ul. Dukielska i ul. Szopena oraz w miejscowości Łężyny Gmina Nowy Żmigród - ROK 2014, menu 89, artykuł 161 - BIP - Urząd Gminy Nowy Żmigród”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

ROK 2014

Budowa linii napowietrzno - kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Nowy Żmigród ul. Dukielska i ul. Szopena oraz w miejscowości Łężyny Gmina Nowy Żmigród

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.nowyzmigrod.biuletyn.net


Nowy Żmigród: Budowa linii napowietrzno - kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Nowy Żmigród ul. Dukielska i ul. Szopena oraz w miejscowości Łężyny Gmina Nowy Żmigród
Numer ogłoszenia: 18413 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Żmigród, ul. Mickiewicza 2, 38-230 Nowy Żmigród, woj. podkarpackie, tel. 013 4415605, faks 013 4415605 w. 37.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa linii napowietrzno - kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Nowy Żmigród ul. Dukielska i ul. Szopena oraz w miejscowości Łężyny Gmina Nowy Żmigród.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa linii napowietrzno - kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Nowy Żmigród ul. Dukielska i ul. Szopena oraz w miejscowości Łężyny Gmina Nowy Żmigród Zadanie nr.1. Budowa linii kablowej oświetlenia drogowego ul. Dukielskiej w Nowym Żmigrodzie. Opis zadania: St.transf. Nowy Żmigród 6. Budowa wydzielonego odcinka oświetlenia drogowego kablem YAKY 4x35mm2 o długości-403mb. Budowa szafy sterowniczo-pomiarowej Nr.1. Budowa zasilania szafy nr.1 kablem YAKY 4x35mm2 o długości-37mb. Montaż słupa stalowego S-80P szt.10. Montaż oprawy oświetleniowej OUS-150W szt.10. Montaż ograniczników przepięć 3 szt. Montaż uziemienia-ułożenie bednarki ocynkowanej 25x4mm-440mb. Montaż złącza napowietrznego ZN-1 szt.1 Wykonanie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej wybudowanego odcinka linii. Zadanie nr.2. Budowa linii kablowej oświetlenia drogowego ul. Szopena w Nowym Żmigrodzie. Opis zadania: St.transf. Nowy Żmigród 1. Budowa szafy sterowniczo-pomiarowej oświetlenia drogowego sz.1. Zasilanie szafy sterowniczo-pomiarowej oświetlenia drogowego kablem YAKY 4x35mm2 o dł.4mb. Ułożenie rur osłonowych w wykopie kablowym 67mb Budowa wydzielonego odcinka oświetlenia drogowego kablem YAKY 4x35mm2 o długości-210mb. Montaż słupów stylowych S-40W szt.5. Montaż oprawy oświetleniowej OS-1 MH-70W szt.5. Budowa uziemienia ochronnego-ułożenie bednarki ocynkowanej 25x4mm o długości.210mb. Wykonanie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej wybudowanego odcinka linii. Zadanie nr.3. Budowa linii napowietrzno-kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Łężyny. Opis zadania: a ) St.transf. Łężyny 2 Dobudowa na istniejącej linii napowietrznej nn przewodów oświetlenia drogowego AsXSn 2x35mm2o długości-45mb. Montaż ograniczników przepięć 1 szt. Montaż oprawy oświetleniowej OUS 70W szt.2 Montaż uziemienia kopl.2 Przystosowanie zabezpieczenia głównego i obwodowych do zwiększonej mocy. Wykonanie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej wybudowanego odcinka linii. b) St.transf. Łężyny 5 Budowa wydzielonego odcinka oświetlenia drogowego kablem YAKY 4x35mm2 o długości-111mb. Dobudowa na istniejącej linii napowietrznej nn przewodów oświetlenia drogowego AsXSn 2x35mm2o długości-190mb. Montaż słupów stalowych S-80P szt.2. Montaż oprawy oświetleniowej OUS 70W szt.2 Montaż ograniczników przepięć 2 szt. Montaż uziemienia kopl.2 Ułożenie bednarki ZN-4x25mm w wykopie kablowym 111mb. Wykonanie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej wybudowanego odcinka linii. c) St.transf. Łężyny 8 Budowa wydzielonego odcinka linii napowietrznej oświetlenia drogowego przewodem AsXSn 2x35mm2 o długości-178mb. Montaż słupów betonowych szt.5. Montaż ograniczników przepięć 1szt. Montaż oprawy oświetleniowej OUS 70W szt.4 Montaż uziemienia kopl.2 Wykonanie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej wybudowanego odcinka linii..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.23.22.10-7, 31.52.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 2.000,00 PLN ( słownie: dwa tysiące złotych) W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wniesione w: a) pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego w Bank Śląski Oddział Jasło Nr 65105014581000002221495852 z dopiskiem Wykonanie oświetlenia drogowego w miejscowości Nowy Żmigród i Łężyny b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał); c) gwarancjach bankowych (oryginał); d) gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał); e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (oryginał).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia roboty porównywalne to budowa oświetlenia drogowego o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowaniem przez Wykonawcę co najmniej 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty ( wg załączonego wzoru nr 8 ) 2. Zakres robót które zostaną powierzone podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ ( w przypadku realizacji robót siłami własnymi należy wpisać nie dotyczy ) 3. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą być to: niesprzyjające warunki atmosferyczne powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej; zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału); wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe; wystąpienie konieczności wykonania robót zamiennych; wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy na skutek: - wystąpienia warunków atmosferycznych nie pozwalających na wykonanie przedmiotu umowy - wystąpienie robót dodatkowych - przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne itp. - zmiana warunków finansowania Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowyzmigrod.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Żmigród ul. Mickiewicza 2 38-230 Nowy Żmigród pokój Nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowy Żmigród ul. Mickiewicza 2 38-230 Nowy Żmigród pokój Nr 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 Załączniki:

SIWZ

Specyfikacja Techniczna

Dokumentacja Łężyny

Dokumentacja Nowy Żmigród ul. Dukielska

Dokumentacja Nowy Żmigród ul. Szopena

Załączniki do SIWZ

Zawiadomienie o wyborze oferty

Metryka

sporządzono
2014-01-29 przez Sudyka Sylwia
udostępniono
2014-01-29 00:00 przez Sylwia Sudyka
zmodyfikowano
2014-03-07 13:24 przez Sudyka Sylwia
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
1074
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.